Szülők, óriásit hibáztatok… 

2022.02.27

Interjú kivonat Gedeon Zsolttal, a Centrál atlétika edzőjével történt beszélgetésből

(Forrás a cikk végén)

-Az egész úgy indult, hogy kitettem egy posztot a facebookra -egy sima irományt-, amit nem a nagy világnak címeztem, hanem közeli ismerősöknek, mert úgy voltam vele, hogy akit lehet mentsek meg.

Annak, hogy miért csak én beszélek erről a magyar atlétikában és a magyar sportban, szerintem nagyon egyszerű oka van. Félnek az emberek. Nem mernek róla beszélni.

Közben mióta kiposztoltam az általam tapasztaltakat, rengeteg Messenger üzenetet kaptam mindenkitől, a gyermekorvosoktól az edzőkig.

Azzal kezdték, hogy végre valaki el meri mondani ebben az országban, de ők nem merik, ők Messengeren merik, mert féltik az állásukat. Azért itt vannak olyan edzők, akik nem megye 3-ban edzősködnek, és ők is ugyanezeket elmondták. ...

Ezekről egymás között beszélgetünk, de nem vállalják fel nyíltan, hogy gyerekek nagyon nagy a baj. A sportolóink hullanak, mint a legyek. Szó szerint kell érteni, amit most mondok. Nem meghalnak, de nagyon komoly problémákkal küzdenek, vagy majd fognak.

Ennek mi már látjuk a jeleit.

Régen is voltak rosszul sportolók, régen is volt teljesítmény ingadozás, menzesz kimaradás, de most nagyon-nagyon töményen jönnek ezek, és szemmel láthatóan. Nagyon feltűnő, amikor van egy csapatod, mint az enyém és évekig úgy dolgozol, hogy semmi komplikáció nincs és a gyerekek, a versenyzők orvosi kontroll alatt vannak. Az más kérdés, hogy a magyar Sportkórház, a sportorvoslás egy vicc kategória, de azért valamilyen szintű orvosi kontroll alatt vannak. Nem volt jellemző ez a csapatra. Mindig nagyon büszkén mondtam az embereknek, hogy sportoltasd a gyerekedet, mert egészséges és erős lesz és nálunk nincs beteg a csapatban.

Most ehhez képest jelenleg vannak olyan gyerekek, akik heti váltásban, rotációban mennek haza. Egy debreceni gyermekorvos hölgy szintén azt tapasztalja, amit én mondok, hogy a gyerekek, akik oltva vannak, gyakorlatilag folyamatosan betegek.

Otthon jegyzetelek, számítógépen, hogy lássam, hogy ki mikor volt beteg, mert amikor visszajön, nem terhelhető úgy, hiszen beteg volt. Adni kell nekik egy idősávot, amikor visszahozod a rendszerbe úgymond, és szembeötlő, amikor nézem a gépen, vagy jegyzetelek a kis noteszembe, hogy megint beteg, megint beteg, megint beteg.

És én pontosan tudom, hogy a csapatomban ki oltott, ki nem. Már csak azért is, mert amikor ez az oltási procedúra beindult hazánkban és szerte a világon, akkor ugye jöttek a hírek, hogy esnek össze a sportolók, halnak a sportolók. Beszéltem orvosokkal, akik még nem álltak be a Pfizer és egyéb gyógyszergyártó cégek udvarába és ők azt mondták, hogy: "Zsolt, itt nagyon nagy problémák lesznek a jövőben. Ezért azt mondtam a szülőknek, és hál' Istennek a szülők el is fogadták, hogy aki a csapatból beolttatta magát, az jelezze felém írásban. Csináltam egy nyomtatványt és kiadtam a szülőknek. Ez nem tudom mennyire jogszerű, vagy jogszerűtlen, de nem is érdekel.

Viszont az érdekel, hogy ha bármelyik oltott gyermeknek, vagy felnőtt futómnak szívproblémája akad edzésen és összeesik, ez engem terhel. Az isten nem mossa le rólam, hogy bűnös vagyok.

Közben pedig ugye nem én tehetek róla.

Nagyon- nagyon óvatosan kell most már bánni azokkal a sportolókkal, akik be vannak oltva. Múlt pénteken volt egy orvosokkal folytatott beszélgetésem, ami este nyolctól hajnali egyig tartott. Neveket most nem mondanék, mert nem járultak hozzá, de megkerestek engem, hogy érdekelné őket amit kiposztoltam, csak bővebben, és így kialakult velük a Zoom beszélgetésben egy 4-5 órás nagyon komoly eszmecsere.

Én annyit kérdeztem azoktól az orvosoktól, akik részt vettek ezen - voltak Finnországból, szerte az országból, külföldről is, - hogy mit tudok tenni az oltott sportolóim érdekében?

Milyen vitaminokat, készítményeket, bármit szedjenek, ami segíthet, hogy ne legyen probléma.

És tudjátok mi volt a legszörnyűbb? Én nem vagyok cukorból, elég harcedzett parasztgyerek vagyok, de kicsordult a könnyem, amikor a választ megmondták. Azt mondták, hogy nincs. Ezek olyan kutatóorvosok, traumatológusok, szívsebészek, akik jelenleg is praktizálnak, -esetleg nem itthon, mert itthon már eltakarították őket-. de amikor megkérdeztem tőlük, hogy hogyan tudnék segíteni a tanítványaimnak, akik be vannak oltva, azt mondták nem lehet. És ezeknek sem érdekük hülyeséget mondani.

(T. L.: -Ugye azt mondja a Big Pharma, hogy pl. ez a szívizomgyulladás, ha kialakul, akkor ez aztán elmúlik.)

-Nem, pont ezt mondták az orvosok, amikor volt ez a hosszú beszélgetés, mert azt mondtam, hogy azért én is jártam edzőire, tanultam komolyan a vizsgáimra és tudom, hogy a szívizomgyulladás elmúlik. De azt mondták egyöntetűen, hogy ez a vakcina speciálisan úgy működik, hogy nem tudod visszafordítani a folyamatot.

- T.L. Az Mrns

- Igen, igen. Keresnek mindenhonnan, mindenféle termékekkel emberek szerte az országból, hogy majd ők segítenek. De az orvosok akikkel beszéltem egyértelműen azt mondták, hogy ez nem olyan, amit ki lehet pucolni, hogy elmész rezonanciára, stb, stb.

Azt mondták: ebben az a szörnyű, hogy nem lehet visszafordítani a folyamatot.

- Pontosan mit látsz azoknál a sportolóknál, korosztály szerint, akik nálad edzenek? Teljesítménycsökkenést?

- Azt is.

- A száz métert gyorsabban lefutotta korábban, most lassabban?

-Van olyan szülő, aki megorrolt rám, hogy miért nem fejlődik a lánya, vagy miért nem fejlődik a fia, és tudjátok nem mondhatom azt nekik, hogy figyeljetek, tudjátok mit figyeltem meg, hogy az oltatlan sportolóink gyönyörűen fejlődnek, hozzák az eredményeket, és azok, akik be vannak oltva betegek, betegek, ez fáj, az fáj, és a stopperrel amikor mérek, még a tavalyi, vagy a tavaly előtti edzéseredményeket, vagy versenyeredményeket sem tudják hozni.

Lehet erre azt mondani, hogy kitaláltam, fantázia, de más edzők ugyanezt írják nekem, kosárlabda, judo, karate, labdarúgás, folyamatosan jönnek az üzenetek, hogy Zsolt nálunk ugyanez, mi ugyanerről tudunk beszámolni. Csapaton belül és más atléta csapatoknál is előfordul egyre sűrűbben.Ugyanis a gyerekeket, a fiatalokat Pfizerrel oltották.

A zoom beszélgetés után privátban egy kutatóorvos azt mondta, hogy ők '94-ben kiszálltak ebből a kutatásból a kollegáival, mert -szó szerint így fogalmazott-, hogy rájöttek, hogy biológiai fegyvert terveznek.

- Mi van azokkal, akik nem kaptak oltást és átestek a covidon? Ott nem vettél észre teljesítmény visszaesést?

-Semmi, semmi. Ha nézem teljességében a csapatomat -azokat a gyermekeket és szülőket akik átestek a covid fertőzésen- egy-két kivételtől eltekintve egyáltalán nem viselte meg. Tehát nem viselte meg az oltatlan gyerekeket. Ezért leoltani az egész országot, minden gyermeket.... és utána pedig ezt látjuk mi edzők -már akik nem adtuk el magunkat a rendszernek- mert ugyanaz működik a sportban, mint a politikában és az orvoslásban. Az atlétikában is.

A magyar atlétikában a politika nagyon komolyan van jelen, ezért az oltás, oltás, oltás. Közben a Tokióból hazajött olimpikon futónk, miután megkapta a friss oltását, magaspulzus, kórház. Beszéltem az edzőjével. Akkor betelefonált a szakszövetségbe, hogy gyerekek a kiemelt a atlétika futókat miért kell beoltani, meg egyáltalán bárkit? A gyerek rosszul lett edzésen. Erre azt mondta a szövetségből egy szakember -a nevét nem említem-, hogy pihenjen, pihentessétek. Ezt, hogy? Sorba lesznek betegek, meg rosszul a sportolóink. A mi csapatunkban a lányoknak nem jön meg a menzeszük, eltolódik, másfél hétre újra megjön neki, senior atléta anyuka -fiatal anyukákról van szó-, hív fel engem telefonon sírva, hogy a mióta megkapta az oltását, egyáltalán nincs menzesze. És ez csak az amiről beszámolnak... tehát mi az amiről még nem tudunk?

A teljesítményromlás az meg nagyon szembetűnő. Nyíltan vádolom a MASZ-et is, hogy beállt a sorba és nyíltan vádolom azokat az edzőket, akik beálltak a sorba. Ez úgy néz ki, hogy ha nem állsz be a sorba és ennek hangot adsz akár szakmailag, akár az oltási programból eredő káros mellékhatásokat elmondva, amik a sportolókat érintik, akkor azt mondják, hogy vigyázz barátom, mert eddig megkaptad az éves 3milliódat, vagy a hatszázezer forintodat, de jövőre nem lesz ilyen.

Nekem mondták, hogy Zsolti nem félsz, hogy bajod esik? Külföldről is telefonáltak, hogy Zsolti, nem félsz, hogy bajod esik? De a videómban is elmondtam, hogy engem a Dunába lehet lövetni, elveheti a magyar kormány az életemet, de akkor is el kell mondani az igazságot. És bármennyire is fáj azok szülőknek, akik oltatták a gyereküket szerte az országban, az az igazság, hogy óriási nagy bajban vannak a gyerekeik.

Én látom és az edző kollegák is látják, de ők nem mernek nyilatkozni.

Közben azt mondom az embereknek, hogy szerintetek tényleg a Pfizer, vagy bármely más gyógyszergyártó cégnek az az érdeke, hogy te egészséges legyél? Ez kemény profit.

A gyógyszergyártó cégeknél is zsebből zsebbe vándorol a pénz. A nagy keretből a magyar állam oszt le az Orvosi Kamarába is, és eljut egészen a szakszövetségekig, mint egy háló terjed ki.

Gondoljanak bele az emberek, hogy ez tényleg így működik.

Ezért van az, hogy senki nem emeli meg a hangját annak ügyében, hogy gyerekeket ne olttassák be. De én ezeket az embereket - ha kiderül az igazság, márpedig ki fog derülni- ezeket az embereket Hágában a vádlottak padjára ültetném. Az összes olyan magyar edzőt, aki nem meri nyíltan felvállalni, hogy mi történik a sportban, a magyar atlétikában.

25 évre mindentől eltiltani, be a börtönbe, és -bocsánat, hogy így fogalmazok, de- ott rohadjanak meg. Elnézik, hogy gyerekeket rommá oltatnak és látják a sportpályán, hogy hullanak ki. Nem bírja, összeesik, ott hányja össze magát. Nálunk edzésen nem volt az jellemző, hogy hat gyereket be kell küldjek a pályáról.

Szeretem finoman hangolni őket a versenyre, vagy majd a felnőtt életre. Hogy egészséges erős felnőttek legyenek. Aztán persze abból majd lehet élsportoló, ott már tényleg nyomatni kell. De az, hogy egy közepes intenzitású edzésen esnek-kelnek az embereim, és azok a gyerekek maradnak meg -tényleg azok maradtak az egyik edzésen úgymond hadrendben- akik oltatlanok, hát látom.

Most erre mit mondjak a szülőknek?! Óriásit hibáztatok!

forrás: Oltás utáni ijesztő mellékhatások (videó)

Felelős Szülők és Emberek Közössége
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el